ژوبین عبدیانی: اگر بخواهم در مورد کارهای متأخر شما صحبت کنم باید این را مد نظر قرار داد که انتظار نمی‌رفت چنین چرخش مهمی در تاریخ تصویر توسط یکی از آیکون‌های مکتب دوسلدورف اتفاق بیفتد؛ چراکه سنت تصویری دوسلدورف در عکاسی کاملاً در تقابل با تصویر ضعیف است. دوست دارم با این سؤال شروع کنم که دلیل این چرخش دوران‌ساز از تصویر باکیفیتِ دوسلدورفی به تصویر کم‌کیفیت۱ اینترنتی چه بود و دقیقاً به چه چیزی می‌اندیشیدی؟

برای دسترسی به محتوای کامل روی دکمه زیر کلیک کنید.