62

یادگیری یکپارچه: تقابل نظریه طراحی با تکنولوژی در طراحی گرافیک / داون پوریت و باب میلر / ابولفضل توکلی‌شاندیر

قصدمان این است که طراحانی پدید بیاوریم یا افرادی متخصص در زمینه‌ی تکنولوژی که تصور می‌کنند طراح هستند؟ برنامه‌های نشر رومیزی به استفاده‌کنندگان معمولی از کامپیوتر اجازه می‌دهند تا خود را طراح گرافیک بدانند. مقاله ما خلاصه‌ای از پژوهش درخصوص نیاز به یکپارچه کردن نظریه‌ی طراحی و آموختن برنامه‌های نرم‌افزاری طراحی گرافیک جدید را به‌دست می‌دهد. این مقاله به این مسئله نگاهی می‌اندازد که در حال حاضر دانشجویان در زمینه‌ی طراحی گرافیک چگونه به طراحی و آموختن تکنولوژی مشغول هستند.